آشنایی با ارز دیجیتال جدید پی:

امروزه ارزهای مختلفی در بازار ارز دیجیتال معرفی می شوند که سعی دارند با معرفی خود، اعتبار و ارزش آن را بالاتر ببرند. ارز جدیدی که قصد معرفی آن را داریم Pi است. که تحت اپلیکیشن Pi Network مانند یک ایردراپ، روزانه به اعضای خود Pi رایگان می دهند. پای نتورک یک پروژه ارز دیجیتال قابل ماین با گوشی است که توسط ۳ تا از دانشجوهای دکترای دانشگاه استنفورد با نام های Dr. Nicolas Kokkalis و Dr. Chengdiao Fan و Vincent McPhillip طراحی و عملی شده است. این پروژه قابل استخراج با یک گوشی ساده است و جز اولین پروژه هایی است که ارز دیجیتال توسط گوشی در بین مردم تقسیم می شود.

آموزش ثبت نام و دانلود اپلکیشن Pi:

  • ابتدا با زدن بر روی دکمه زیر اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید. (همچنین می توانید از طریق google play یا Apple Store با جستجو گزینه Pi Network نرم افزار را دانلود کنید.)

لینک دانلود اپلیکیشن پی Pi

  • وقتی وارد نرم افزار می شوید می توانید از طریق اکانت فیسبوک و یا شماره موبایل ثبت نام کنید. ما روش دوم یعنی ساخت حساب با شماره موبایل را پیشنهاد می دهیم.
  • Continue with Facebook: ساخت حساب با اکانت فیسبوک
  • Continue with phone number: ساخت اکانت با شماره موبایل
  • شماره موبایل خود را وارد کنید.
  • password: رمز عبور
  • Verify your password: تکرار رمز عبور
  • First Name: نام شما
  • Last Name: نام خانوادگی شما
  • Choose your username: نام کاربری شما
  • Invitation code: کد معرف شما becomerich

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب (فلش زیر تاریخ در بالای پست) مراجعه نمایید.

آموزش کسب درآمد با اپلکیشن Pi:

در محیط برنامه با کلیک بر روی آیکن سبز رنگ می توانید هر ۲۴ ساعت ارز استخراج کنید. و با استفاده از کد معرف تعریف شده برای شما می توانید زیرمجموعه گیری نمایید.

Earn Pi : در این قسمت می توانید چک کنید،از ۲۴ ساعت چقدر مانده برای استخراج ارز مجدد که در بالا گفتیم با کلیک بر روی آیکن سبز می توانید این کار را انجام دهید. همچنین مشخصات و کسانی که دعوت کردید و مقدار ارز pi که گرفتید را نمایش می دهد.

Earning Team : در این قسمت می توانید افرادی که در لیست تلفن همراه شما هستند را به این برنامه دعوت کنید و از دعوت آن ها ارز Pi دریافت کنید.

Roles : می توانید قوانین Pi را بخوانید . توصیه می شود از ساخت اکانت های متعدد خودداری کنید تا قوانین این برنامه را زیر پا نگذارید، چون پس از مدتی متوجه خواهد شد و ممکن است برای همیشه اکانت شما را ببندد.

FAQ : دسترسی به اطلاعات ارز Pi و دیگر نوشته ها مربوط به این توکن از این صفحه قابل دسترسی است.

White Paper : اطلاعاتی در مورد استخراج این ارز به شما نمایش می دهد.

Core Team : در این قسمت می توانید رئیس رؤسا  این ارز را مشاهده کنید.

Profile : مهم ترین بخش است که می توانید با ورود به آن اطلاعات خود را تغییر دهید و یا لینک دعوت و کد معرف خود را دریافت کنید تا از همان طریق افراد خود را به این اپلیکیشن دعوت کنید.

 

لازم به توضیح است حتما از قسمت Phone Verfication تلفن همراه خود را Verify نمایید. چون اگر رمز خود را فراموش کنید. تنها راه بازگشت اکانت با استفاده از تلفن همراه مقدور خواهد بود. همچنین اگر عملیات Verify را انجام ندهید اکانت شما غیرفعال خواهد بود و استخراج شما بی فایده! برای تایید تلفن همراه هم کافی است، بر روی Verify ضربه بزنید و کدی را که به شما می دهد را به سامانه US یا UK پیامک کنید.

 

برگرفته از وب سایت کسب درآمد http://becomerich.ir