معرفی سایت فری بیت کوین کش FREE-BCASH:

سایت فری بیت کوین کش free Bcash مانند سایت معروف فری بیت کوین و فری لایت کوین هر یک ساعت یکبار به شما بیت کوین کش رایگان می دهد. شما با این سایت به راحتی و با فشردن دکمه ROLL هر یک ساعت می‌توانید بیت کوین کش رایگان بدست آورید.

آموزش ثبت نام در سایت فری بیت کوین کش FREE-BCASH:

ابتدا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

ثبت نام در سایت Free-Bcash

 

در صفحه باز شده با وارد کردن اطلاعت خود به شرح ذیل بر روی دکمه Sign Up کلیک کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب (فلش زیر تاریخ در بالای پست) مراجعه نمایید.

 

Email: آدرس ایمیل خود را وارد نمایید.

Password: رمز دلخواه خود را وارد نمایید.

Referer: این قسمت را تغییر ندهید. در صورت خالی بودن این کادر عدد ۷۰۸۸۵۷ را وارد نمایید.

Withdraw Address : درصورت داشتن آدرس کیف پول بیت کوین کش در این قسمت وارد کنید. در صورتی که در حال حاضر کیف پولی ندارید این گزینه را می توانید خالی بگذارید.

بعد از ثبت نام ایمیل خود را تایید کنید و از گزینه login وارد سایت شوید. در صفحه اصلی سایت قسمتی به نام Roll وجود دارد که شما می توانید هر ۶۰ دقیقه یکبار Roll کنید و بیت کوین کش رایگان بدست آورید برای اینکار ابتدا با زدن تیک من ربات نیستم (Im not Robot) و حل کد کپچای بالای آن، بر روی دکمه Roll کلیک کنید.

کیف پول متصل: هر کیف پولی که بیت کوین کش را پشتیبانی کند. پیشنهاد ما استفاده از کیف پول کوینومی هست که در این سایت آموزش ساخت و استفاده از داده شده است.

آموزش کسب درآمد (بیت کوین کش) از سایت FREE-BCASH:

مانند مابقی سایت های مشابه شما می توانید با کلیک بر روی دکمه رول ROLL و زدن تیک Im not robot و حل کد کپچا هر یک ساعت یک بار بر اساس شانس خود بیت کوین کش دریافت نمایید.

برای اینکه شما بتوانید به درآمد مطلوبی در این سایت برسید باید سعی کنید زیرمجموعه گیری نمایید. میزان %۵۰ از Roll های زیر مجموعه هایتان به شما می رسد در صورتی که چیزی از آن ها کم نمی شود. برای این منظور میبایست از منوی اصلی سایت قسمت Referral لینک اختصاصی خود را دریافت و در گروه ها و شبکه های اجتماعی و یا از روشهای دیگر آنرا نشر دهید.

 

برگرفته از وب سایت کسب درآمد http://becomerich.ir