معرفی سایت Ahmadimado:

همراهان عزیز ضمن تبریک سال نو، تندرستی و پیروزی همراه با درآمد عالی در سال جدید براتون آرزومندم. با توجه به شرایط بوجود آمده و عدم امکان خروج از خانه بدلیل شیوع ویروس کرونا، بهترین فرصت برای درآمدزایی از خانه فراهم شده است. با ما همراه باشید با وب سایت کسب درآمد جدیدی که امروز قصد معرفی آنرا دارم. وب سایت Ahmadimado وب سایتی جهت استخراج ارز دیجیتال دوج کوین DogeCoin می باشد. استفاده از آن رایگان و برخلاف سایتهایی که قبلا معرفی کردم نیاز به فعالیت خاصی در سایت نمی باشد. و تنها با وارد کردن آدرس کیف پول دوج کوین خود می توانید عملیات استخراج را آغاز نمایید.

آموزش ثبت نام و کسب درآمد در سایت Ahmadimado:

ابتدا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

ثبت نام در سایت Ahmadimado

 

در صفحه باز شده در قسمت Enter Your Dogecoin Address، آدرس کیف پول دوج کوین خود را وارد نمایید و در قسمت Enter Your Password، رمز عبور دلخواه خود را وارد نمایید.

سپس بر روی دکمه Start Miner کلیک کنید.

وب سایت بصورت اتوماتیک شروع به استخراج دوج کوین می نماید و میزان استخراج در قسمت Balance نمایش داده می شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب (فلش زیر تاریخ در بالای پست) مراجعه نمایید.

در صورت نداشتن کیف پول می توانید از کیف پول کوینومی که نحوه ساخت آن در این سایت آموزش داده شده استفاده نمایید.

ACCOUNT: از این قسمت می توانید به اطلاعات حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید. همچنین لینک زیرمجموعه گیری خود را دریافت نمایید.

WITHDRAWAL: از این بخش می توانید درآمد خود را به کیف پول خود انتقال دهید. البته حداقل میزان برداشت ۳۰ دوج کوین می باشد.

نکته: برای اینکه شما بتوانید به درآمد مطلوبی در این سایت برسید باید سعی کنید زیرمجموعه گیری نمایید. میزان %۴ فعالیت های زیر مجموعه هایتان به شما می رسد در صورتی که چیزی از آن ها کم نمی شود.

نکته: امکان استفاده از پلن های مختلفی در سایت فراهم شده که با هزینه کردن و پرداخت دوج کوین می توانید از سرعت های بالای استخراج استفاده نمایید. در حالت عادی که در بالا توضیح داده شد یعنی در هنگام ثبت نام بصورت Default پلن رایگان برای شما فعال می شود. پیشنهاد می گردد از همین پلن رایگان استفاده کنید و در سایت سرمایه گذاری نکنید. و تنها با زیرمجوعه گیری درآمد خود را افزایش دهید.

 

برگرفته از وب سایت کسب درآمد http://becomerich.ir