معرفی کیف پول CoinPot:

کیف پول coinpot ( کوین پات ) یکی از کیف پولهای معتبر برای ارز دیجیتال بیت کوین میباشد ، و جالب اینکه همانند یک صرافی کوچک عمل میکند که میتونید ارزهایی که ساپورت میکنه رو به هم تبدیل کنید که در ادامه بطور کامل توضیح داده میشود.

coinpot به این دلیل ضروری است که برای کسب درآمد در سایتهای بیت کوین رایگان مثل سایت bitfun و سایت bonus  و مجموعه سایتهای کوین پات که جزو پرسود ترین سایت های بیت کوین رایگان هستند به این کیف پول نیاز دارند.

برای ثبت نام روی این لینک ( لینک ثبت نام ) کلیک کنید یا به سایت coinpot.co مراجعه کنید و در پایین دکمه register را بزنید و مانند تصویر زیر فرم ثبت نام را کامل کنید.

همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده ، ایمیل ، پسورد ، دوباره پسورد ، تیک ربات نیستم و تیک قبول شرایط را میزنید و در نهایت دکمه Register را برای اتمام ثبت نام میزنید.

سپس به ایمیل خود مراجعه نموده و اکانت خود را Confirm نمایید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب (فلش زیر تاریخ در بالای پست) مراجعه نمایید.

کار با سایت coinpot و تبدیل ارزها به یکدیگر:

بعد از ثبت نام و ورود به سایت کوین پات در صفحه اصلی شش ارزی که ساپورت میکنه را میبینید که شامل توکن خود کوین پات ، بیت کوین ، بیت کوین کش ، داج کوین ، لایت کوین و ارز دش می باشند

تصویر صفحه اصلی کیف پول coinpot:

برای استفاده از کوین پات به عنوان کیف پول ، روی ارز مورد نظر کلیک میکنید و بعد دیپوزیت را میزنید ، و در صفحه آدرس کیف پول آن ارز را به شما نشان میدهد و شما این آدرس را به کسی که بخواهد به کیف پول شما این ارز را واریز کند یا سایتی که بخواهید از آن برداشت کنید میدهید .

بعنوان مثال شما میخواهید از آدرس داج کوین آن استفاده و در سایتهای داج کوین رایگان ، برای برداشت این آدرس را میدهید و داج کوین به کیف پول شما در کوین ریخته مبشود.

برای اینکار در صفحه اصلی در قسمت dogecoin روی view dogecoin summary کلیک میکنید و در پنجره باز شده روی deposit dogecoin کلیک میکنید که به ما آدرس داج کوین کیف پولمان را نشان میدهد . در قسمت dogecoin deposit address , و فقط کافیه این آدرس را به سایتهایی که میخواهیم برداشت کنیم وارد کنیم ، تا داج کوین به این کیف پولمان واریز شود .

برای بیت کوین و بقیه ارزهای دیگر هم اگر قصد استفاده از این کیف پول را دارید دقیقا همین کار بالا را انجام میدهید .

تبدیل ارزها به هم

برای تبدیل ارزها به یکدیگر ، بعنوان مثال شما قصد دارید داج کوین را به بیت کوین تبدیل کنید . برای اینکار در قسمت dogecoin  روی view dogecon summary کلیک میکنید و در صفحه باز شده روی دکمه آخر convert dogecoin to کلیک میکنیم ، در پنجره باز شده در قسمت convert to ، یکی از پنج ارزی که میخواهیم داج کوین به اون تبدیل بشه را انتخاب میکنیم ، مثلا bitcoin ، و گزینه بعدی amount to convert ، مقدار داج کوینی که میخواهیم تبدیل کنیم را وارد میکنیم ، مثلا ۲۰ ، و در قسمت password ، رمر سایت کوین پات را وارد میکنیم و در نهایت برای تبدیل روی دکمه convert کلیک میکنیم.

تبدیل ارزها بصورت آنی و بدون کارمزد انجام میگیرد . برای بقیه ارزها هم دقیقا به همین صورت انجام میگیرد و بسیار ساده است .

کمترین مقدار واریز و برداشت ارزها در کوین پات

 

برگرفته از وب سایت کسب درآمد http://becomerich.ir